Proces dyplomowy
dla studentów grafiki w języku polskim w trybie stacjonarnym
Przed obroną pamiętaj o:
- sprawdź czy masz wszystkie stopnie w Gakko (Dziekanat -> OY)
- sprawdź stan konta (Dziekanat -> Opłaty)
- zwróć wszystkie książki do biblioteki
- dyplom powinien zostać zaakceptowany przez wszystkich promotorów przed złożeniem do Sekretariatu, Dziekanatu lub Biblioteki
Procedura dyplomowania:
OBRONY: 20-22.02.2024 (próby: 19.02.2024)
ETAP 1 (ok. 3 tygodnie przed obroną) do 30.01.2024
Student wysyła komplet informacji do Promotora głównego w celu stworzenia pracy dyplomowej w uczelnianym systemie elektronicznym (gakko.pja.edu.pl). W tym celu dyplomant dostarcza do promotora głównego:
-
- Ukończoną pracę dyplomową (praktyczna i pisemna) z tytułami obu części w języku polskim oraz angielskim wg poniższego wzoru:
-
- Tytuł pracy praktycznej w języku polskim. Tytuł pracy pisemnej w języku polskim
- Tytuł pracy praktycznej w języku angielskim. Tytuł pracy pisemnej w języku angielskim
-
- Skład zespołu promotorskiego (tytuł, imię i nazwisko): promotor główny, promotor techniczny, promotor pracy pisemnej, recenzent pracy dyplomowej
- Ukończoną pracę dyplomową (praktyczna i pisemna) z tytułami obu części w języku polskim oraz angielskim wg poniższego wzoru:
WAŻNE: Student we własnym zakresie uzupełnia następujące informacje w uczelnianym systemie elektronicznym gakko.pja.edu.pl:
- udzielenie lub nieudzielenie zgody na zamieszczenie pracy w Repozytorium Prac Dyplomowych;
- deklaracja o rodzaju odpisów bezpłatnie wydawanych absolwentowi. Uczelnia wystawia dla studenta bezpłatnie 3 komplety dokumentów (dyplom i suplement).
WAŻNE: Decyzję o zamieszczeniu pracy w repozytorium PJATK można wyrazić tylko raz i nie można jej cofnąć.
WAŻNE: Decyzję o ilości otrzymanych dyplomów można zmienić do momentu określenia decyzji promotora głównego o dopuszczeniu pracy do obrony.
ETAP 2 od 02.02 do 07.02.2024
- Student wysyła gotową pracę dyplomową (praktyczna i pisemna) do wyznaczonego recenzenta przez promotora głównego (najpóźniej 2 tygodnie przed obroną) – do 02.02.2024
- Student ma obowiązek zgrać pracę dyplomową (kopia płyty) na dysk (najpóźniej 2 tygodnie przed obroną) – do 02.02.2024
- Student zobowiązany jest złożyć wszystkie wymagane dokumenty osobiście bądź przesłać pocztą w jedno z trzech miejsc: Sekretariat (ula@pjwstk.edu.pl), Dziekanat (dziekanat@pjwstk.edu.pl) lub Biblioteka (biblioteka@pjwstk.edu.pl) [po uprzednim ustaleniu terminu z wybranym działem]. Przypominamy, że pracownicy uczelni przyjmują dokumenty tylko od studentów, których prace dyplomowe są utworzone w systemie. – do 07.02.2024
-
- 2 płyty (nośniki CD lub DVD) z nagraną całością pracy dyplomowej (praca praktyczna i pisemna) w formacie PDF, DOC, DOCX, ODT (zaleca się umieszczenie co najmniej dwóch różnych formatów). Na płycie należy umieścić treść całej pracy łącznie z dodatkowymi aplikacjami.
WAŻNE: Płyty powinny być podpisane imieniem, nazwiskiem, numerem studenta i umieszczone w papierowych kopertach. Z czego jedna płyta w papierowej kopercie powinna być przytwierdzona do wewnętrznej strony oprawy pracy dyplomowej.
-
- oświadczenie studenta o samodzielnym pisaniu pracy
- oświadczenie studenta na upublicznienie pracy w Internecie
ETAP 3 – 13.02.2024
-
- Student mailowo potwierdza absolutorium* pisząc na adres Sekretariatu ula@pjwstk.edu.pl (7 dni przed obroną)
* absolutorium – uzyskanie określonej liczby punktów zaliczeniowych oraz spełnienie innych wymagań przewidzianych w całym programie studiów warunkujące dopuszczenie do egzaminu dyplomowego
WAŻNE: Informacja o przygotowanym dyplomie (lub/i odpisie w języku angielskim) pojawi się na profilu studenta, po zalogowaniu do GAKKO w zakładce Dziekanat/Przebieg studiów/dokumenty.
Studenci którzy chcą przełożyć obronę na semestr letni 2023/2024 w terminie do 18.02.2024 składają przez system podań wniosek o ITN z ostatniej pracowni dyplomowej z dołączonymi zgodami wszystkich promotorów oraz informacją o % zaawansowaniu pracy praktycznej i pisemnej.